אנרכיה במחאות השמאל | גלנט: "מגנה בתוקף"; גנץ: "אסור לקבל אלימות"

    פנחס בן זיו 1 Comment on אנרכיה במחאות השמאל | גלנט: "מגנה בתוקף"; גנץ: "אסור לקבל אלימות"

    הבוקר שלמחרת: אחר שמרבית שרי הימין פרסמו אמש התנגדות וגינוי נחרץ לפרעות האנרכיסטים סביב בית ראה"מ בירושלים, הבוקר מביעים שר הביטחון גלנט והשר גנץ את הסתייגותם מההתפרעות. בתום הערכת מצב אמר ראש השב"כ: "חלק מן המראות שראינו הלילה בירושלים, חורגים מכללי המחאה המקובלים"

    בני גנץ יואב גלנט צילום: אבשלום ששוני/פלאש90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למחרת ההתפרעות האלימה סביב ביתו של ראה"מ בירושלים, נשמעים גינויים גם מהשרים שבחרו לשתוק בזמן אמת: שר הביטחון גלנט כותב בשעה האחרונה: "מגנה בתוקף את הפעולות האלימות כנגד ראש הממשלה. גילויי אלימות נגד ראש ממשלה חמורים בכל עת, ובמיוחד בזמן מלחמה. הפרעה למשימותיהם של שוטרי משטרת ישראל ואנשי השב״כ בימים אלה מסכנת את ביטחוננו, ויותר מכך את אחדותנו, שהיא תנאי להמשך קיומנו".

    יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ כתב הבוקר: "עוצמתו של צה"ל ורוח הלוחמים הן חלק משמעותי ביכולתנו לנצח את המלחמה – אך אחדות העם היא המפתח לעתידנו. אסור לנו לקבל אלימות משום צד, אסור לקבל התעלמות מהנחיות המשטרה ופריצת מחסומים כפי שראינו אתמול בלילה בירושלים. מחאה היא לגיטימית, הכאב גם הוא מובן, אבל על החוק וכללי המשחק חייבים לשמור. אנו אחים, עם אחד, באחד מרגעיו הקשים – אסור לנו לחזור ל-6.10"

    שר האוצר סמוטריץ' הגיב לגנץ וכתב: "תודה על הקול הצלול בני. אסור לחזור לשישי באוקטובר! זאת צריכה להיות המחויבות של כולנו. יחד בעזרת השם ננצח".

    בתום הערכת מצב שקיים בשטח, אמר אמש ראש השב"כ רונן בר: "השיח האלים ברשת וחלק מן המראות שראינו הלילה בירושלים, חורגים מכללי המחאה המקובלים, פוגעים ביכולת לשמור על הסדר הציבורי, עשויים להוביל לחיכוך אלים עם גורמי האבטחה, להפריע להם למילוי תפקידם ואף לפגיעה באישים מאובטחים. ישנו קו ברור בין מחאה לגיטימית למחאה אלימה ובלתי חוקית. זוהי מגמה מדאיגה שעלולה להוביל למחוזות מסוכנים שאסור להגיע אליהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו…..